Zakupy w Yves Rocher :)

W sobotę napadłam na mojego świniaka skarbonkę ,  postanowiłam zrobić małe zakupy kosmetyczne których dawno już u mnie nie było.   Wybór padł na firmę Yves Rocher , skusiły mnie ich aktualne promocje . Zakupy dokonałam  wysyłkowo ponieważ najbliższy ich sklep jest ok 60 km od mojego domu. Mimo wszystko  zakupy przebiegły miło i sprawnie a do tego wysyłka była gratis. Oto na co się skusiłam:

Oczywiście skorzystałam z kilku promocji cenowych, rabatu na 50 zł , gratisowej wysyłki oraz dwóch darmowych kosmetyków, jeden wybrałam sama drugi przyszedł jako niespodzianka  :) 
A dokładnie co zakupiłam:
- Odświeżająco-chłodząca maseczka z wyciągiem z żurawiny - zapłaciłam 14,55  ( cena 21,90 )
Maseczka to doskonałe remedium na zmęczoną cerę, której brakuje świeżości i blasku. Daje orzeźwiające uczucie chłodzenia i pozostawia twarz przyjemną w dotyku.
- Maseczka głęboko oczyszczająca  - zapłaciłam 16,54 ( cena 24,90 ) 
Kosmetyk opracowany i testowany pod kontrolą medyczną specjalnie dla cery trądzikowej. Połączenie dwóch wyjątkowych składników: kwasu salicylowego i miąższu z aloesu bio gwarantuje efekt i bezpieczeństwo stosowania. Maseczka w ciągu zaledwie 3 minut wyraźnie poprawia wygląd skóry trądzikowej. Maseczka jest dostępna również w wersji saszetki 2 x 4 ml do dwukrotnego zastosowania. Produkt testowany pod kontrolą dermatologiczną. Kosmetyk nie zawiera parabenów.


-Krem regenerujący na dzień i na noc z wyciągiem z nagietka - zapłaciłam 15,22 ( cena 32 zł )
Krem idealny dla kobiet, które poszukują naturalnego kosmetyku do twarzy o właściwościach przeciwstarzeniowych, w atrakcyjnej cenie. Krem jest dostosowany do pielęgnacji każdego typu skóry.
- Krem intensywnie nawilżający - zapłaciłam 17,88 ( cena 39 zł )
Krem nawilżający, który jednocześnie zapewnia ochronę przeciwsłoneczną (SPF 25). Twoja skóra będzie chroniona, pełna blasku i idealnie nawilżona przez cały dzień. Krem przystosowany do skóry normalnej, mieszanej i odwodnionej. Lekka, specjalnie opracowana, konsystencja fluidu sprawia, że krem może być stosowany przez cały rok.

- Intensywnie odżywiający krem do rąk - zapłaciłam 8,57 ( cena 13,90 )
Nawilżający krem do rąk to kosmetyk pielęgnacyjny do skóry dłoni, który natychmiast i długotrwale nawilża dłonie. Kosmetyk szybko się wchłania i nie pozostawia lepkich dłoni. Formuła kremu bazuje na wyciągu z arniki, który działa ochronnie na skórę i wygładzających właściwościach wyciągu z róży.
-Dezodorant w kulce Kwiat bawełny z Indii - zapłaciłam 10,90 ( cena 21,80 ) 
Dezodorant bez alkoholu, o delikatnym, subtelnym zapachu kwiatu Bawełny z Indii, zapewnia pełna ochronę przez 24h. Praktyczne opakowanie jest bardzo poręczne w użyciu. Łatwy w użyciu, reguluje proces pocenia się zachowując równowagę skóry - duża kulka pozwala szybko i łatwo nałożyć odpowiednią ilość produktu. Formuła wzbogacona o Aloe Vera chroni Twoja skórę.
-Krem intensywnie odbudowujący na dzień i na noc - gratis ( cena 129 zł )
Krem intensywnie odbudowujący na dzień i na noc to kosmetyk dla skóry suchej, dojrzałej, o zadziwiającej konsystencji balsamu, idealny do pielęgnacyjnego masażu skóry twarzy. Krem wyraźnie odbudowuje naskórek, odżywia skórę i przywraca jej komfort na długi czas. W czasie masażu skóra się odpręża, w wyniku czego wygładzają się drobne i głębokie zmarszczki.
- Krem pod oczy przywracający blask - zapłaciłam 26,24 ( cena 79 zł )
Krem pod oczy przywracający blask to kosmetyk dla kobiet, które chcą przywrócić młodość spojrzeniu. Krem pomaga walczyć z pojawiającymi się wokół oczu zmarszczkami i "kurzymi łapkami" oraz niwelować worki i cienie pod oczami, przywracając skórze młodzieńczy blask. Kosmetyk zawiera delikatne drobinki, dzięki którym efekt rozświetlenia widoczny jest natychmiast po zastosowaniu. Formuła kremu uwzględnia wymagania delikatnej skóry wokół oczu. Dla zminimalizowania ryzyka podrażnienia , kosmetyk pozbawiony jest substancji zapachowych.



I na koniec wybrałam jako gratis coś dla mojej mamy 
- Krem przeciwzmarszczkowy intensywnie regenerujący - gratis ( cena 159 zł )

Kosmetyk idealny dla osób o suchej, wymagającej, dojrzałej skórze ze zmarszczkami. Bardzo bogaty i gęsty krem, wzbogacony koktajlem 30 drogocennych olejków odtwarza naturalne zasoby skóry, uszczuplone z upływem czasu, dostarczając jej różnorodnych składników odżywczych, których potrzebuje. Skóra jest zregenerowana, odzyskuje elastyczność, a zmarszczki ulegają spłyceniu. Krem bardzo dobrze się wchłania. Krem może być stosowany jako intensywna kuracja 1-2 miesięczna lub, jeśli skóra tego potrzebuje codziennie przez cały rok.

Z zakupów jestem jak najbardziej zadowolona, świetne promocje i jeszcze lepsze gratisy na które pewnie bym się nie skusiła ze względu na wysokie ceny. Mam nadzieję że będę również zadowolona z działania kosmetyków , zapewne za jakieś dwa miesiące zaczną pojawiać się posty.


Znacie któryś z tych kosmetyków ? Co sądzicie o promocjach w Yves Rocher? 




Komentarze

  1. Ten krem intensywnie odbudowujący również kiedyś dostałam w gratisie i dałam babci :). Niczego innego nie miałam. Bardzo fajne zakupy. Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Promocje w Yves Rocher są bardzo fajne. Szkoda tylko, że np. dają 50zł rabatu na zakupy powyżej 100, a potem się okazuje, że rabat nie obowiązuje, bo wybrałam rzeczy już przecenione lub z zielonym punktem - rzeczy nieprzecenionych tam ze świecą szukać :)
    Z Twoich zdobyczy miałam jedynie dezodorant, delikatny, nie podrażnia i ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu ale u mnie rabat - 50 zł zadziałał mimo tego :) nie zadziałał tylko w przypadku jednego kosmetyku z zielonym punktem :)

      Usuń
    2. U mnie było tak samo, przecenione też obejmował ten rabat... Ech teraz żałuję, że nie wzięłam więcej kosmetyków i nie dostałam też tego kremu :(

      Usuń
  3. Rzeczywiście zrobiłaś napad na markę YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh tak, ale zakupy były konieczne bo od kilku dni jeśli chodzi o kremy i maseczki korzystałam już tylko z próbek ;/

      Usuń
  4. YR ma fajne promocje i wie jak skusić klienta :-)
    super kosmetyki kupiłaś, mnie bardzo zainteresowała ta maseczka żurawinowa i krem pod oczy, więc będę wyglądać ich recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nic z powyższych produktów, więc chętnie zobaczę recenzje
    ja ostatnio odpuściłam sobie ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię YR. Miałam kilkanaście kosmetyków i nie sprawdziły się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię YR ;) świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszalałaś :)
    Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ogólnie z YR miałam kiedyś tylko jedną maseczkę, poza tym zupełnie nie znam asortymentu, ciągle się przymierzam do zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też miałam tylko żel , ale jak najbardziej byłam ciekawa innych kosmetyków także ...fakt, zaszalałam :)

      Usuń
  9. Lubię te promocje w Yves Rocher! O dziwo nie miałam większości z Twoich kosmetyków, więc chętnie poznam Twoje zdanie na ich temat. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam niedawno YR po drodze i nie poszłam :/ ech żałuję teraz, bo tę maseczkę z żurawiną bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety nie znam za bardzo kosmetyki tej marki, staram sie nic nie kupować aby kończyć zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dawno nie miałam kosmetyków z YR.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy :) Yves Rocher bardzo lubię, a z Twoich nowości jestem najbardziej ciekawa kremu do rąk, kremu nawilżającego do twarzy i maseczki oczyszczającej. Będę wypatrywała recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś miałam szał na tą firmę, ale już mi przeszło

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne promocje udało Ci się upolować! Kilka razy robiłam podejście do ich sklepu internetowego, ale ogrom produktów czasem przytłacza ;) Muszę zrobić zapas żeli pod prysznic, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu wiedziałam jakich kosmetyków dokładnie potrzebuję ,jakie mam braki w łazience i tylko tym się kierowałam :)

      Usuń
  16. świetne zakupy :) sklep teraz coraz bardziej kusi, już tyle osób zrobiło zakupy i zachęcacie, dobrze, że zapasy mnie powstrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak są zapasy to nie ma co kupować więcej :) przynajmniej ja tak mam, na te zakupy w zupełności zasłużyłam :)

      Usuń
  17. Twoja świnka skarbonka musiała pękać w szwach bo zakupy spore I udane jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja przymierzam się do pierwszego zakupu i nie wiem na co się zdecydować. Dla nowych klientów mają darmową dostawę już od 59 zł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chciałam skorzystać jak było -50 na cały koszyk, ale wypadły inne wydatki :( no trudno, w następnym miesiącu :) Fajne zakup :) Czekam na opinie dezodorantu i kremu pod oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak była taka fajna akcja niedawno, też żałowałam że się wtedy nie skusiłam

      Usuń
  20. Bardzo lubię kosmetyki YR, najbardziej perfumy, balsamy i odżywki do włosów :) w chiwli obecnej testuję serię dla trądziku i skóry tłustej :) i też wydaje się być ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam tą, maseczkę z żurawiną i jak dla mnie jest całkowicie na nie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  22. Poszalałaś. Ale ja jak wchodzę do Yves Rocher to też wychodzę obładowana jak wielbłąd.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow:) Super zakupy:)
    Aż u siebie poczułam te piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych kosmetyków ... Kilka razy zraziłam sie do nich, bo za bardzo nie działały np szampon do wlosow nie mył ich dokładnie, balsam pięknie pachniał ale nie nawilzal... Nie wiem, byc moze kosmetyki ktore wybrałam były za delikatne albo zle trafiłam, bo aż mi sie nie chce wierzyć zeby nic nie działało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie zawsze trafia się na dobre kosmetyki, jak będzie z tymi to się dopiero dowiem :) oby nie było źle

      Usuń
  25. Świetne mają gratisy, no i te promocje :) Będę czekała na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Promocje świetne - dużo kupiłaś, ale i dużo zaoszczędziłaś :D Czekam na recenzje, bo naprawdę ciekawe produkty się zapowiadają

    OdpowiedzUsuń
  27. Poszalałaś :) Ciekawa jestem tego kremu nawilżającego do twarzy, także cierpliwie czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze jeszcze nie miałam możliwości używać kosmetyków YR, ale wciąż mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. moja mama wczoraj zakupiła po raz pierwszy krem do rąk z YR, także przetestuję:D Z tego co przeczytalam,wynika,że zakup całkiem udany!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też ostatnio napadłam na YR :)
    Z Twoich zakupów ciekawi mnie bardzo ta maseczka oczyszczająca, ciekawa jestem jak poradziłaby sobie z moją cerą.

    OdpowiedzUsuń
  31. No Madzia zaszalałaś, trzeba przyznać :))) Czekam na recenzje tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie przepadam za tą firmą, nawet nie wiem skąd wzięła się moja awersja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dostałam kiedyś w gratisie sporą próbkę tego kremu intensywnie nawilżającego i byłam z niego bardzo zadowolona :) Chętnie kupiłabym pełnowymiarowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Poszalałaś trochę :) Najbardziej mnie zaciekawiła ta maseczka z żurawiną, pewnie przez wyróżniający ją kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie spotkałam się z tą firmą. Póki co moja łazienka jest wypełniona kosmetykami - najwyższy czas to zużyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Sama bym tak zaszalala :) ja mam maseczkę 3-minutową z granatu (obecnie niedostępna). Bardzo fajna i mogę polecić, bo dobrze nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię te promocje w YR.
    Można kupić perełki kosmetyczne w naprawdę przyjemnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  38. Miłych testów :) Te promocje mnie tak ciągną, że czuję że w przyszłym tygodniu ponownie pojawię się w ich sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. o nic z tego nie miałam , z chęcią poczytam recenzje ☺

    OdpowiedzUsuń
  40. Już dawno nic nie zamawiałam z YR. Porządne zakupy. Najbardziej wpadły mi w oko 2 kremy do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ciekawi mnie ta maska z wyciągiem z żurawiny, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. maseczka pure system to jedna z moich ulubionych :) bardzo fajny blog zarówno pod względem treści jak i szaty graficznej, chetnie poobserwuję :) jeżeli masz ochotę zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  43. Najbardziej zaciekawiła mnie ta żurawinowa maseczka. :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo tego :-))) Kiedyś używałam szampony i odzywki z tej firmy i byłam zadowolona. Miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie znam żadnego z tych produktów, ale to pewnie dlatego, że dopiero 2x robiłam zakupy w YR ;p. Najbardziej interesuje mnie maseczka głęboko oczyszczająca :-).

    OdpowiedzUsuń
  46. niezłe zakupy, zainteresowały mnie maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam YR! ostatnio również składałam zamówienie:D teraz czekam na nową ofertę internetową :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocham kocham Yves Rocher <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Instagram Jestem Magdalena

Obserwatorzy

Copyright © 30plus blog