Apis - Szampon Błotny z minerałami Morza Martwego.

Dzięki Tatianie z bloga Dobre dla Urody mam możliwość  ponownie gościć w mojej łazience kosmetyki firmy Apis. Moje pierwsze spotkanie z kosmetykiem tej firmy należało do bardzo przyjemnych. Rok temu spędziłam miło wiele wieczorów w towarzystwie Żurawinowego koktajlu do ciała. Pierwszym kosmetykiem z gromadki którą otrzymałam do testów i jaki Wam opiszę, jest Szampon Błotny z minerałami Morza Martwego - intensywna regeneracja.  

 
Od producenta: Oparte o minerały z Morza Martwego-źródło mikro i makroelementów o wysokiej koncentracji wapnia, magnezu, jodu, bromu, potasu i żelaza, a także inne ekstrakty ziołowe i owocowe. W serii Inspiration wzbogacone dodatkowo o czarne błoto z Morza Martwego, które wspomaga leczenie m.in łuszczycy. Dostarczają skórze i włosom substancji niezbędnych do prawidłowego metabolizmu. Dzięki odpowiednio dobranym unikalnym składnikom bioaktywnym: zmineralizowanemu czarnemu błotu i soli krystalicznej z Morza Martwego, ekstraktu z awokado, aloesu, kolagenu i protein jedwabiu, dostarcza skórze i 
włosom substancji niezbędnych do prawidłowego metabolizmu. Działając wewnątrz włókna włosów wzmacnia, intensywnie regeneruje, odżywia i zapobiega ich wypadaniu.





Szampon znajduje się w zgrabnej i estetycznie wyglądającej plastikowej butelce. Wydobywanie  z niej kosmetyku nie sprawia żadnych problemów, tak samo jak i jej zamykanie. Konsystencja szamponu jest dość treściwa , nie ucieka z ręki jak i z włosów podczas  nakładania. Kolor szamponu jest zielonkawo, beżowo szary. Zapach bardzo mi się spodobał i cieszy mnie fakt , że przez jakiś czas po umyciu utrzymuje się na włosach. Jest on taki błotny , mineralny i troszkę męski. Równocześnie jest on delikatny i nie jest drażniący dla naszego nosa. Włosy myję zazwyczaj co drugi dzień, jednak ostatnio dość często biegam , pływam więc co raz częściej myję je każdego dnia. 





Szampon bardzo dobrze oczyszcza moje włosy , również po ich olejowaniu. Tworzy przyjemna pianę, którą pozostawiam na głowie na około minutę. Bezproblemowo wypłukuje się z moich włosów . Moje włosy są bardzo cienkie i mimo, iż są krótkie,  ten szampon niestety dość mocno je plącze. Włosy po umyciu są szorstkie oraz matowe. Za każdym razem sięgam po ten szampon, muszę użyć również balsam do włosów, w celu ich bezproblemowego rozczesania. Obecnie używam balsam Baikal Herbals o którym napiszę już niedługo. Włosy po użyciu szamponu oraz balsamu są sypkie i przyjemne w dotyku. W moim przypadku szampon nie obciąża ich. Z moimi włosami nie mam jakiegoś większego problemu jeśli chodzi o ich wygląd. Moim jedynym problemem jest ich nadmierne wypadanie. Niestety w chwili obecnej używam kilka produktów na wypadanie włosów dlatego ciężko mi stwierdzić czy ten szampon również miał wpływ na ograniczenie ich wypadania.


Szampon w żaden sposób nie podrażnia, nie wysusza  jak i żaden inny sposób nie wpłynął negatywnie na stan moich włosów oraz skóry głowy. Jeśli szukacie dobrze oczyszczającego szamponu to mogę Wam go polecić. Jeśli jednak nie używanie balsamów i masek do włosów to niestety szampon może Wam dość mocno plątać włosy i sprawić, że będą matowe w dotyku. Szampon   posiada swoje minusy, mimo to z ciekawości chętnie sięgnęłabym po inne kosmetyki z tej serii. 

Pojemność: 250 ml
Cena: 19 zł


W chwili obecnej na stronie Apis można go dostać w promocji klik


Komentarze

  1. Ja jeszcze nie miałam nic z tej firmy, szampon wypróbowałabym z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię maskę z minerałami od Apis, dlatego ten szampon mocno mnie zainteresował :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze używam maski i odżywki, ale mam długie włosy więc i tak chyba bałabym się tego plątania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jakby sie spisal u mnie.. mnie po wszystkich szamponach glowa swędzie, poza Nivea Bambino ;/ a moze to woda.. juz sama nie wiem, teraz to bym sprobowała kazdego zeby tylko swedziec przestalo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie nieodpowiedni, SLES w składzie dyskwalifikuje go niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa nazwa :P Skoro plącze włosy to by mi się nie sprawdził, mam długie włosy, które ciężko rozczesać a gdyby szampon je jeszcze dodatkowo plątał to nie wiem jak bym sobie poradziła. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę markę,ale na szampon się nie zdecyduję.Jeżeli plącze włosy,to ja przy mojej długości i objętości mam przekichane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazwa firmy zupełnie mi nieznana. Natomiast bałabym się go użyć jeśli placze włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze nic tej firmy, ale bardzo kuszą mnie ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że plącze włosy, bardzo tego nie lubie.

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam już o nim, kiedyś będę musiała wypróbować coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo że plącze włosy, zaciekawił mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy bym go polubiła. Nie lubię jak włosy są sztywne po szamponie mimo, że zawsze używam odżywkę lub maskę.

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś wypróbuję jakiś błotny szampon Apis, bo jestem ich strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za taką cenę (choć nie jest najwyższa) to jednak wymagałabym, by nie plątał włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam ale tej szorstkości/matowości się obawiam więc raczej nie kupię :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo jaki fajny:-) uwielbiam kosmetyki o w miarę naturalntm składzie:-) szkoda tylko, że zawiera SLS... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam styczności z kosmetykami Apis,mimo że na serię arbuzową miałam ogromną ochotę :) Może za jakiś czas na coś się skuszę , ale czy to będzie szampon błotny tego nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moje włosy są długi i suche, pewnie miałabym problem z rozczesaniem, jeszcze żadnego kosmetyku apis nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pierwszy raz go zobaczyłam wiedziałam, że będzie mój :D Ale nie będzie, to już kolejna recenzja w której czytam, że plącze włosy co w moim przypadku totalnie go dyskwalifikuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście jestem zdania, że taki produkt jak szampon jest za krótko na naszej skórze aby cokolwiek zdziałać. Dlatego dla mnie ten kosmetyk ma głównie myć.

    OdpowiedzUsuń
  22. jeśli jest ryzyko plątania włosów to bałabym się bo mam dość długie włosy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Brzmi bardzo ciekawie, jak tylko wykończę swoje zapasy z pewnością wezmę go pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak na szampon cena może nie jest bardzo zachęcająca, ale i tak z ciekawości chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szarpie, plącze, do tego matuje włosy. O nie. Nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam taką dziwną pielęgnację że bezpośrednio po myciu nie używam balsamów więc chyba szampon nie dla mnie. Muszę mieć jakiś bardziej nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja jestem wierna tylko jednemu szamponowi, każda zmiana powoduje u mnie straszny łupież, więc wolę już nie kombinować z nowościami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja właśnie muszę zużyć swoje zapasy, bo chcę zrobić większe zakupy z Apis i z Orientany, o tym szamponie właśnie myślałam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  29. mi zwykły szampon plącze włosy a jakbym tego użyła to chyba bym ich nie rozczesała :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Instagram Jestem Magdalena

Obserwatorzy

Copyright © 30plus blog