Yves Rocher - krem , żel intensywnie nawilżający Hydra Vegetal.

Pamiętacie moje dość duże zakupy w sklepie internetowym Yves Rocher? Należały do jak najbardziej przyjemnych, niestety z kosmetykami i ich używaniem nie było już tak przyjemnie. Sklep kusi ofertami i rabatami a mi niestety przeszła chęć poznawania kolejnych kosmetyków tej firmy. Nie twierdzę , że wszystkie były złe ale szału nie ma a ceny do niskich nie należą. Nie miałam jeszcze nic z kolorówki , ale warto na coś się skusić? Dzisiejszy post będzie o intensywnie nawilżającym kremie, żelu do twarzy z serii Hydra Vegetal, skóra normalna oraz mieszana. 



Od producenta:  Krem nawilżający, który jednocześnie zapewnia ochronę przeciwsłoneczną (SPF 25). Twoja skóra będzie chroniona, pełna blasku i idealnie nawilżona przez cały dzień. Krem przystosowany do skóry normalnej, mieszanej i odwodnionej. Lekka, specjalnie opracowana, konsystencja fluidu sprawia, że krem może być stosowany przez cały rok.



Krem znajduje się w małym szklanym słoiczku. Wydobywanie  z niego kremu nigdy nie sprawiało żadnych trudności. Co innego konsystencja kremu, mimo iż zaliczam ją do lekkich była dość gęsta i ciągnąca . Za każdym razem nabierają krem na palec , ciągnął się za nim taki glutek, który często lądował na podłodze. Czytając wcześniej opinie na jego temat, osób pisało, iż zapach kremu nie należy do przyjemnych. Mi zapach jak najbardziej się spodobał, jest dość mocno wyczuwalny i przypomina mi on zapach świeżo przeciętego arbuza. Krem dobrze rozprowadzał się po skórze twarzy a jego wchłanianie zaliczam do szybkich.  Gdy nakładałam na skórę większą ilość kremu niestety rolował się. Po zastosowaniu na skórze pozostał wyczuwalny aksamitny film, który mi niestety się nie spodobał. Podobny efekt otrzymujemy w wielu kremach do rąk. Krem używałam każdego dnia rano , sięgnęłam po niego od początku lipca. Po miesiącu podczas porannej pielęgnacji twarzy towarzyszył mi co raz rzadziej. Niestety moja skóra po jego zastosowaniu nie była dość wystarczająco nawilżona. Często w ciągu dnia odczuwałam jej ściąganie, a tego bardzo nie lubię. 

Krem w żaden sposób nie podrażniał jak i nie wpłynął negatywnie na stan mojej skóry. Mam tu na myśli zapychanie skóry oraz wyskakujące niemiłe niespodzianki.  Krem dość dobrze spisuje się użyty pod makijaż. 


Pojemność: 50 ml
Cena: 39 zł

Przeczytałam wiele pozytywnych recenzji na temat tego kremu , mam wrażenie , że jestem jedyną osobą która nie widzi w nim aż tylu plusów

Komentarze

  1. Kupiłam mamie, ale jeszcze go nie używała.. A sobie zasponsorowałam jakiś inny, ale nawet jestem wyjątkowo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mogę się zdecydować na zakupy w tej firmie choć nawet na e-mail wciąż przychodzą różne zniżki i rabaty. Na ten krem chyba jednak bym się nie skusiła ,39zł i jak widać 'szału" nie robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie go dostać w promocji w fajnej cenie, mimo to na kolejny się nie skuszę . O tak, też dostaję na maila kuszące zniżki :)

      Usuń
  3. Dostałam kiedyś próbkę 15 ml tego kremu przy zakupach w YR i byłam bardzo zadowolona z działania tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co czytałam wiele dziewczyn było i jest nim zachwycone :) Dlatego też się na niego skusiłam :)

      Usuń
  4. Ja z tej serii mam serum i krem pod oczy, jestem zadowolona (jedynie zapach mi się nie podoba), ale każda skóra jest inna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykorzystałam kiedyś kilka próbek tego żelu i wstępne wrażenie było raczej pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kremik , opakowanie bardzo zachęcające :) Zapach jak mówisz arbuza coś czuję , że bardzo by mi się spodobał - uwielbiam takie zapachy :) Ciekawe jak u mnie by się sprawdził :) Cena faktycznie jest dosyć wysoka ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddałam resztę kremu mojej mamie, jestem ciekawa jakie będą jej wrażenia :)

      Usuń
  7. Zdaje się że będę go omijała . Bo szału to nie ma jak mówisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakoś nie za bardzo ufam yves rocher...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mojej skóry prawdopodobnie będzie za słaby. Moja skóra potrzebuje porządnej dawki nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, jak zostawia film to ja już nie zostanę jego fanką ;) Szkoda, że nie spisał się u Ciebie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się, że najwięcej pochlebnych opinii ma serum z tej serii ;) Kremy Yves Rocher jakoś nie służą mojej skórze. Każdy, dosłownie każdy się roluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Yr chyba bardziej kuszą mnie produkty do włosów niż pielęgnacja twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam zamiar go kupić, szczególnie że bardzo polubiłam koncentrat nawilżający z tej serii. Trochę ostudziłaś mój zapał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja coś nie lubię tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ogólnie nie przepadam za ta marką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wciąż szukam idealnego kremu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten krem i na początku byłam z niego zadowolona, ale teraz bym nie kupiła... Wyleczyłam się już z YR

    OdpowiedzUsuń
  18. Może mam jakąś dziwną buźkę, ale ten krem rolował mi się na twarzy. I zupełnie nie trzymał makijażu :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego akurat nigdy nie miałam, ale z innych kremów YR byłam zadowolona. Chyba najbardziej mi podpasował do cery wrażliwej.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam, ale używałbym aby przekonać się na sobie co i jak z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie skinetic ostatnio był zbyt słabo nawilżający

    OdpowiedzUsuń
  22. mam próbkę tego kremu 15 ml, zapach jest taki świeży i jakby roślinny ? ;) mam cerę mieszaną mi się nie rolował, nawilżał i dobrze wchłaniał ale nie jestem do końca do niego przekonana z powodu że mam wrażenie że raz zapycha a za drugim już nie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłam się , ja posiadam o tej samej nazwie z tej serii żel- krem a na zdj. opisywany produkt to z tej samej serii zwykły krem ;)

      Usuń
  23. Mnie jakoś nie ciągnie do tych kosmetyków. Tak jak mówisz mają wysokie ceny, a dużo kosmetyków jest bardzo przeciętnych. Poza tym cały czas mają rabaty, więc podejrzewam, że prawdziwa wartość tych kosmetyków jest znacznie niższa..Co do kremu, pewnie też by mi nie odpowiadał względem nawilżenia.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam nic tej firmy ale kusisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubimy YR, mamy z tej linii maskę teraz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Intensywnie nawilżający krem, który dobrze nie nawilża? To chyba dobrze, że się na niego nie skusiłam chociaż zastanawiałam się nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  27. rzadko sięgam po kosmetyki tej firmy gdyż nie mam do nich dostępu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. skoro ściąga i w sumie nic nie robi to zdecydowanie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. rzadko używam kosmetyki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam nigdy tego kremu, ale chyba nie zdecyduje się na jego kupno :)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy zwłaszcza zele pod prysznic, lubię za zapach, intensywność i za t że zostają na dłużej, kolorówki nie polecam zwłaszcza podkładów... drogie i naprawdę za niższą cenę można kupić nawet kilka lepszych!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakoś mnie nie zachwycił mimo, że super - konkretna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. w moje łapki wpadła miniaturka tego produktu , kończę własnie tą małą tubeczkę... ogólnie krem dla mnie przyjemny, nawilża ładnie, nie przetłuszcza chociaż cera zaraz po nałożeniu świeci się jak lustro :) ale nadaje się pod makijaż , szczerze to lubie jego zapach ale jest to produkt który jest jedynie OK, ani do odradzania ani do polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak tylko przeczytałam, że to produkt z serii Hydra Vegetal to od razu
    pomyślałam o peelingu z serii Sebo Vegetal, którego po prostu nie lubię.
    Nie wiem czy to Vegetal łączy te produkty czy co ale po prostu
    jestem tak samo nie zadowolona. =/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Instagram Jestem Magdalena

Obserwatorzy

Copyright © 30plus blog