Apis - krystaliczna sól do kąpieli z Morza Martwego.

Bardzo rzadko kupuję oraz stosuję sole do kąpieli. Od czasu do czasu kupuję te tanie biedronkowe, ale służą mi tylko do domowego spa dla moich stóp. W tej roli spisują się super. Ostatnio jednak dotarła do mnie krystaliczna sól do kąpieli z Morza Martwego firmy Apis. 


Od producenta: Domowe SPA z serii Optima bazujące na minerałach z Morza Martwego zapewni skórze maksymalne odprężenie, a duszy sowitą dawkę hormonów szczęścia.  Po domowej kuracji poczujecie nagły napływ energii i siły, która zapewni dobry nastrój na długi czas. Produkty bogate w minerały z Morza Martwego mają zbawienny wpływ na naszą skórę. Stosowane systematycznie mają silne działanie detoksykujące, ujędrniające i antybakteryjne. Dodatkowo wnikające w głąb skóry, w trakcie kąpieli, minerały dostarczają jej wszystkich niezbędnych pierwiastków, uzupełniając niedobór mikro i makroelementów, zapewniając prawidłowy poziom nawilżenia skóry przez całą dobę.
Naturalna sól krystaliczna z Morza Martwego to esencja ponad 40 minerałów i pierwiastków śladowych. Doskonale oczyszcza skórę z toksyn i martwych komórek naskórka, poprawia mikro krążenie, napięcie i elastyczność wspomagając redukcję cellulitu i nadmiaru tkanki tłuszczowej. Intensywnie nawilża, dotlenia i odpręża pozostawiając skórę idealnie gładką i miękką w dotyku.


Sól znajdowała się w dość dużym plastykowym zakręcanym opakowaniu. Całość wyglądała ładnie oraz estetycznie. Sól posiadała bardzo delikatny przyjemny zapach. Wąchając ją prosto z opakowana nie była zbyt fajna (jak to już jest w przypadku soli), natomiast po wsypaniu do wanny stawał się on miły i tak naprawdę ledwo wyczuwalny. Konsystencja soli to drobne i większe kryształki, które pod wpływem wody oraz mieszania łatwo się rozpuszczały. Te większe potrzebują na rozpuszczenie trochę więcej czasu. 
Kąpiel z solą stosowałam raz w tygodniu. Łączyłam ją z peelingiem cukrowym domowej roboty którego głównym składnikiem jest miód oraz olejki. Starałam się aby kąpiel trwała przynajmniej 10-15 minut, tak by dać czas zadziałać odpowiednio soli jak i pozostałym dodatkom. Po takiej kąpieli skóra była bardzo przyjemna w dotyku, stwierdzam ,iż sól przyjemnie na nią oddziałuje. Dzięki innym dodatkom jak cukier,miód oraz oleje skóra była również dobrze wygładzona oraz nawilżona a kąpiel należała do bardzo przyjemnej.

Jak widzicie skład ma bardzo krótki i przyjemny. 
Sól stosowałam mniej więcej w ilościach zalecanych na opakowaniu, starczyła mi tylko na trzy zastosowania. Z chęcią sięgałabym po nią częściej gdyby to opakowanie w tej cenie było większe i starczało mi na więcej użyć. Po trzech zastosowaniach, ciężko mi stwierdzić czy sól faktycznie wpływa na napięcie skóry oraz redukcję cellulitu. A taki cudak jak najbardziej by mi się przydał :)

Pojemność: 500 ml
Cena: ok 25 zł (obecnie na stronie Apis jest w promocji)


Stosujecie sole do kąpieli? 


Komentarze

  1. Żałuję że nie posiadam wanny tylko prysznic ; ( bo sama chętnie w ten sposób bym się zrelaksowala; )

    OdpowiedzUsuń
  2. W takich sytuacjach żałuję,że nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak produkty Apis bardzo mnie ciekawią, to akurat sole do kąpieli to nie moja bajka ;) Zdecydowanie większa przyjemność dają mi kąpiele z aromatycznymi płynami, bądź kulami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, do tego mało która sól ma tak fajny skład jak w przypadku tej soli, dlatego na tą jak najbardziej maiłam ochotę się skusić :)

      Usuń
  4. ja nie przepadam za solami do kąpieli, przeszkadza mi ich forma

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jest za droga wolę te z biedronki za 4 zł

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam prysznic więc sól mi się nie przyda ;D Ale chętnie bym się w takiej kąpieli z tą solą popluskała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo rzadko kupuję sole do kąpieli. Tej nigdy nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie mam wanny więc sole, olejki i babeczki do kąpieli mnie omijają :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o sól to jej nie znam uzywam soli z Biedry i tez jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię sole do kąpieli, ale sięgam po te bardziej kolorowe i o intensywnych zapachach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam prysznic i niestety soli używać za bardzo nie mogę z prostego względu - nie mam jak :P

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja czasem lubię wsypać sobie trochę takiej soli :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Soli do kąpieli nigdy nie używałam, skusiłam się ostatnio na jedną z Green Pharmacy ale właśnie po otworzeniu zapach mnie odrzucił i na razie stoi tylko nieużywana. Ale jak mówisz, że po wrzuceniu do wanny jest lepiej to będę musiała wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że trochę mało wydajna... ah czasem żałuję, że nie mam wanny, tylko prysznic :/

    OdpowiedzUsuń
  15. kusi,ale nie mam odpowiedniej wanny do tego typu spa ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że na cellulit bardziej wpłyną ćwiczenia oraz odpowiednia dieta niż kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam sole do kąpieli<3
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem fanką soli, kiedyś mnie nieźle wyszczypały i mam uraz! :<

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena jest dość wysoka. Ja nie mam wanny więc soli używam tylko i wyłącznie do kąpieli stóp podczas zabiegu pedikiur, ale mam już swoje ulubione sole do tego przeznaczone.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uwielbiam moczyć się z solami i nie wiem jak to przeżyję bo właśnie mąż remontuje łazienkę i zmienia wannę na prysznic :(( ojjj chyba będę płakać :((

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ją, ale jeszcze jakoś nie zabrałam się do jej wypróbowania. Muszę w końcu to zrobić. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa, ale wolę sole o intensywnym zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakos nie przepadam za solami o kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  24. Soli do kąpieli nie użytkuje, ale to całkiem fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przez Ciebie marze o wannie :P Super produkt

    OdpowiedzUsuń
  26. 500 ml na 3 użycia? To naprawdę słabo...

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzadko kiedy sięgam po sól do kąpiieli. Ale w jednym się zgadzam ... cudownie jest mieć wannę i prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mimo posiadanej wanny nigdy z niej nie korzystam :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Apisowe sole są super, miałam i sobie chwaliłam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja osobiście lubię sole do kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Instagram Jestem Magdalena

Obserwatorzy

Copyright © 30plus blog