Propolia - organiczny szampon do włosów: miód oraz włókna bambusa.

Na dworze dziś zimno a pszczół nie spotykamy już od dobrych kilku tygodni. Ja mam dla Was jednak pszczółkowy kosmetyk, pełen naturalnych dobroci. Kilka tygodni temu dotarła do mnie pięknie pachnąca paczka ze sklepu Maurelii, w środku której znajdowały się dwa kosmetyki firmy Propolia. Jednym z nich był Organiczny, delikatny szampon do włosów: miód oraz włókna bambusa. Organiczne, francuskie kosmetyki Propolia to najwyższa jakość prosto z południowej Francji. W swym bogatym naturalnym składzie wykorzystują zalety wielu ziół oraz produktów pszczelich: propolis, mleczko pszczele, miód, wosk pszczeli. Certyfikaty BIO i ECO CERT potwierdzają, że kosmetyki te posiadają w swoim składzie elementy uzyskane wyłącznie z upraw ekologicznych.

organiczny szampon do włosów

Od producenta: Nadaj miękkości swoim włosom dzięki miodowemu szamponowi z włóknami bambusa. Delikatny skład organicznego szamponu BIO dostarczy twoim włosom elastyczności, nawilżenia i jedwabistości, bez podrażnienia oczu. Naturalną przyjemność zapewni cytrynowy i kwiatowy zapach. Propolia jest zobowiązana do dostarczania najlepszych naturalnych produktów pszczelich, bez kompromisów. Szampon bez dodatku SLS/SLES oraz silikonu.


organiczny szampon do włosów

Szampon znajduje się w średniej wielkości plastikowej butelce z małym otworem u góry. Na co dzień nie mam żadnych problemów z wydobywaniem z niej kosmetyku. Butelka wygląda skromnie jednak bardzo podoba mi się jej etykieta, a pszczoła dodaje jej charakteru. Jeszcze przed jej otwarciem poczułam śliczny zapach szamponu. Jest on słodkawy, miodowo cytrynowy. Zapach jest bardzo przyjemny  i przez pewien czas jest później wyczuwalny we włosach. Kolor jest równie pociągający i przypomina płynny miód. Jego konsystencja jest średnio gęsta, nie spływa z ręki jak i z włosów.

organiczny szampon do włosów

Szampon dobrze się pieni a później bezproblemowo wypłukuje z włosów. Pomimo swej delikatności, bardzo dobrze oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Po jego użyciu konieczne jest użycie również odżywki lub maski, która pozwoli na bezproblemowe rozczesanie włosów. Po użyciu tylko szamponu jest z tym niestety problem, jak wiele innych i ten szampon plącze włosy. Za kilka dni przedstawię Wam organiczną maskę do włosów. 
Szampon stosuję od ponad miesiąca. Sięgam po niego co drugi dzień, podczas wieczornego mycia włosów. Butelka wydaje się być mała, jednak kosmetyk okazał się  bardzo wydajny. Po jego użyciu włosy są nawilżone, miękkie, nie puszą się i ładnie się układają. Nabrały większego połysku i objętości. Szampon nie podrażnia oraz nie uczula. 


Wreszcie mogę Wam przedstawić kosmetyk, którego skład jak najbardziej mi odpowiada. 
99% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego,
98% składników roślinnych pochodzi z upraw ekologicznych,
25% wszystkich składników pochodzi z upraw ekologicznych.

Pojemność: 200 ml
Cena: 43 zł

organiczny szampon do włosów

Z szamponu jestem bardzo zadowolona i z chęcią poznam pozostałe kosmetyki z tej, jak i innych serii firmy Propolis. Przejrzałam już cała ofertę i jest w czym wybierać. Ten szampon możecie kupić w sklepie Maurelli - klik


Komentarze

  1. Jak dla mnie cena za wysoka jak na szampon :) Dobrze, że przynajmniej ma taki przyjemny skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szapom chętnie bym sobie zakupiła, bo powili mi się kończy :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie znam produktu :(

    _____________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak nie lubię smaku anizapachu miodu więc produkt zdecydowanie nie dla mnie. Cena jest wysoka, ale rozumiem dlaczego w końcu to produkt z naturalnych składników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miód uwielbiam. Każdego roku kupuję kilka słoiczków różnego miodu prosto z pasieki znajomego :)

      Usuń
  5. Nie znam tej marki kompletnie, ale nie dziwię się z taką ceną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena trochę wysoka jak za 200 ml. Jednak są to naturalne produkty, więc nie ma się co dziwić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena niestety zbyt wysoka dla mnie jak na razie ;/ Ale ogólnie szampon mnie zaciekawił i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest chyba nowa firma bo nie spotkałam się z nią jeszcze. Wygląda niezwykle zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie kupuję tak drogich szamponów

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon zapowiada się ciekawie, może kedys sama go przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampon wygląda na fajny, skład super- cena- odstrasza, aczkolwiek dobre składniki kosztują. U mnie recenzja 100% naturalnego szamponu Syberyjskiego, z efektem laminowania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cena rzeczywiscie wysoka, ale jak jest dobry .... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkt trafił na moją wish listę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko co pszczele, sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie cuda ;) może obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym wypróbowała takie cudeńko, jednak cena nieco mnie odstrasza niestety :(

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wypróbowałabym, ale nie lubię miodu :)
    cena oczywiście powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, nominowałam Cię do Liebster Blog Award na moim blogu:) Będzie mi bardzo miło, jeśli odpowiesz na moje pytania, które znajdziesz pod linkiem: http://healthylifestylepassion.blogspot.co.uk/2015/11/liebster-blog-award.html . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam w takim razie na organiczną maskę do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z pszczółek to same dobroci są. A i opakowanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe czy moja skóra by go polubiła :) Lubi kaprysić, ale ten szampon może przypadłby jej do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. może wspólna obserwacja :) o

    OdpowiedzUsuń
  23. Cena dosyć wysoka jak na szampon i ze względu na to prędko nie skuszę się. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie propolia to jeden z najlepszych aktywnych komponentów. Skład jest bardzo naturalny, więc nie rozumiem, dlaczego szampon dobrze się pieni :) Btw, uważam, że cena jest normalna, jeżelo chodzi o wartościowym naturalnym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupując droższy szampon wolałabym aby nie plątał włosów ale fajnie, ze dodaje objętości i blasku.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny produkt - cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Instagram Jestem Magdalena

Obserwatorzy

Copyright © 30plus blog